vrijdag 11 november 2011

Nieuwe artikelen in de webwinkel

Ik heb niet stilgezeten, behalve het werk aan mijn andere webwinkel (http://www.madebymaly.nl/) en andere bezigheden ben ik ook weer druk bezig geweest met het maken van artikelen voor =the fun life-.  Er zijn nog een paar artikelen waarvan ik draadjes enz. moet afwerken maar deze heb ik zojuist online gezet:

3 leuke en stoere knooparmbandjes. De bovenste 2 zijn ook erg leuk voor jongens. Ze passen altijd omdat ze om de pols geknoopt worden. Je kunt ze hier in de webwinkel vinden.




En deze lieve knuffelschildpad van 19,5 cm. groot. Natuurlijk is deze gemaakt van anti-allergische materialen.
Als jullie het leuk vinden zal ik een kooppatroon maken van de schildpad zodat je hem zelf ook kunt maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten