dinsdag 3 januari 2012

De eerste plaid en/of deken is af!


Veel sneller dan verwacht is mijn eerste plaid/deken een feit! Hij ligt 's nachts al op Luc's bed. Overdag sjouwt hij hem mee naar beneden om daar af en toe lekker onder te kruipen. Hij is helemaal gemaakt met toeren granny stripes en toeren stokjes. Als jullie het leuk vinden zal ik een beschrijving plaatsen.

Inmiddels ben ik aan een nieuwe plaid/deken begonnen, want dochterlief wil er natuurlijk ook eentje.
Ze heeft zelf de kleuren uitgekozen. Binnenkort zal ik een foto plaatsen van de sjaal (want zo ziet hij er nu uit haha).


5 opmerkingen:

  1. Jeetje wat heb je dat snel gedaan. Geweldig hoor! Kan me voorstellen dat Luc er hele aal weg van is. Ziet er ook echt mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga je gelijk volgen bij het zien van deze prachtige plaid daar zitten heel wat uurtjes in....maar zo leuk om te doen he???
    Ik brei op het moment een deken in blokken had al eentje gehaakt maar vind haken toch iets prettiger om te doen ben benieuwd naar je volgende plaid..
    Veel succes...
    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is echt heel gaaf...
    alleen dacht ik dat hij wat heldereder van kleur was in het echt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke deken! Lekker stoer met die kleuren. Ik ben benieuwd naar de deken voor je dochter en het lijkt me zeker leuk om de beschrijving te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat prachtig en wat een werk!!!

    BeantwoordenVerwijderen